Recenzija: HTC One X

Zahvaljujući našem prijatelju Matiji na testu smo imali novi HTC One X bijele boje. Kao što već svi znamo HTC One X i trenutačno najbolji Android uređaj na tržištu (do kraja ovog mjeseca sigurno :D) i to stvarno pokazuje u svakom trenutku. A to možete vidjeti i po specifikaciji:

• Dimenzije i težina: 134.4 x 69.9 x 8.9 mm, 130 g
  • Ekran: Super IPS LCD2, 16M boja, 720 x 1280 piksel, 4.7” (312 ppi), Gorilla Glass
  • Memorija: 32 GB (26 GB vidljivo korisniku) interne, 1 GB RAM-a
  • Spajanje: HSDPA, 21 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, DLNA, Bluetooth  v4.0
  • Kamera: Stražnja 8 MP, 3264×2448 piksela, autofokus, LED blic, FullHD, prednja 1.3MP, 720p
  • CPU: 1.5GHz quad-core Nvidia Tegra 3 sa ULP GeForce GPU
  • OS: Android OS, v4.0 (Ice Cream Sandwich)
  • Ostalo: MicroSIM card, Beats Audio, microUSB (MHL), akcelerometar, gyro, kompas

Iz ovoga se vidi da je uređaj stvarno vrlo moćan i da tako i radi. Kada ga prvo primite u ruku primijetit će te da se radi o vrlo kvalitetnom i dobro uređaju unatoč tome što za svoju veličinu imate osjećaj da je lagan. Samo držanje u ruci je vrlo dobro i taman je za ruku jedino što vam je nekad malo teže doći do gornjeg kuta ekrana ali brzo se naviknete. Kada vam netko spomene veličinu ekrana od 4.8” mislite da je to preveliko (jedino ako imate Galaxy Note onda samo nabacite smiješak :D) ali kada počnete koristiti One X vrlo brzo će te se prilagoditi i uživati u veličini ekrana pa će vam svi ostali mobiteli (naravno osim Note-a) izgledati kao igračke od stakla. 😛 One X je vrlo lijepo oblikovan i zbog svojeg “uni-body” kućišta imate osjećaj kvalitete i čvrstoće. Ali nije ni HTC savršen pa tako recimo tipka za pojačavanje i stišavanje zvuka nije baš u sklopu cijelog dojma kvalitete. I još što bi htio napomenuti je microUSB utor koji je s lijeve strane uređaja što po mojem mišljenju nije baš optimalno mjesto za taj utor.

Prvo što će te primijetiti kada upalite uređaj je veliki 4.8” ekran HD rezolucije koji će na vas ostaviti “WOW” efekt. Prikaz, oštrina i boje je toliko dobro da će te u nekim trenucima imati osjećaj kao da slike nisu realne, to se najviše odnosi na slike prirode gdje ima puno boja i dubina. Ekran je vrlo dobar za surfanje, igranje, gledanje filmova ili čitanje e-knjiga jer zbog veličine nemate potrebu zumiranja web stranica (naravno neke ćete morati zumirati sve ovisi što gledate). E kada ste pregledali cijelu galeriju fullHD slika i konačno prihvatili da je ekran stvarno dobar (nećemo pričati o crnoj boji jer je to S-LCD) i krenete koristi uređaj primijetit će te da se svaki vaš dodir, slide ili “štipanje” ekrana odradi odmah i da nema čekanja, “cukanja” ili “laga”. Sve radi kako treba svako otvaranje aplikacije događa se odmah. Početni ekran i izbornik se otvaraju klizno bez trzaja sve što želite u trenutku vam je na dohvat. E sad da to sve skupa ne bi bila samo moja priča priložit ću vam i neke screenshotove benchmark aplikacija kao što su Quadrant, Antutu i RL benchmark.

Bilo je i za očekivati da će One X biti najbolji u svim benchmark testovima ali ti testovi su ionako samo brojke koje vam samo otprilike mogu pokazati jačinu nekog uređaja. To naravno nije uvijek adekvatno za sve korisnike jer svatko koristi uređaj na različiti način i naći će nešto što mu ne odgovara unatoč tome što ima vrlo dobre rezultate u nekim testovima. Kao što sam opisao uređaj stvarno radi odlično i to se može vidjeti u bilo kojem segmentu rada. HTC već neko vrijeme tj. od samog početka ugrađuje LED blic u svoje High-end uređaje ali nikada nisu iznenadili s kvalitetom same slike bilo po danu ili mraku. One X ne dijeli tu istu sudbinu već radi odlične slike, vrlo visoke kvalitete. Kamera ima 8MP i software za kameru nudi puno mogućnosti podešavanja i izbor filtri slikanja. Poseban dojam na vas će imati nazvat ću ga “polu-automatski brust mode” :D, vi držite prst na “okidaču”, a mobitel slika i slika i slika i slika (trebate maknuti prst da stane slikat), nakon toga odaberete sliku koja vam se najviše sviđa i eto, na taj način će te uvijek uloviti egzibicije vaših prijatelja, psa, mačke, susjeda koji ide iz lokalne birtije i sve ostale. 😀

Kada pogledate gornje slike vidjet će te da se HTC ovaj put stvarno potrudio što se tiče kamere. A to se ne odnosi samo na slike nego i na video snimanje. HTC je sa Sense 4.0 uveo slikanje tijekom snimanja videa što je vrlo odlična stvar i u praksi radi odlično. Spomenuo sam da je i video snimanje na One X vrlo dobro, a u to se možete uvjeriti sami. (postoji mogućnost da vam fullHD video trza ali to je zato jer youtube još uvijek ima probleme s mp4 datotekama).

I za kraj ove recenzije htio bi spomenut trajanje baterije koje je manje više kod svih Android uređaja oko jedan dan do dva dana. Ništa puno drugačije nije ni kod One X s korištenjem od nekih 3 – 4h dobili smo trajanje baterije od 1 dana i 3 sata.

Eto to bi bilo sve od naše male recenzije HTC One X ako smo što zaboravili postavite pitanje u komentare i mi ćemo vam probati odgovoriti. [DanXo]

20 misli o “Recenzija: HTC One X

1. Povratni ping: Recenzija: Samsung Galaxy SIII « AndroidHrvatska

2. kako da ubacim igricu na htc one x, u koj folder? telefon otvorim u total commanderu i sad gde da ga iskopiram???

3. Najjednostavnije je da nađete igru na Google Play Store-u i samo ju skinete i onda se automatski instalira, Ako to zbog nekog razloga ne možete onda skinite igru s računalom, stavite “imeigre”.apk na SD karticu i bilo kojim file explorerom na mobitelu odite na lokaciju gdje ste stavili igru i pokrenite instalaciju. [DanXo]

4. Ovih 26GB interne memorije kojih imas je isto kao i SD kartica, a koju to igricu pokusavas ubaciti? Zar nije lakse skinuti apk sa PlayStore-a instalirati ga i ako je igri potrebno ona ce sama skinuti dodatne sadrzaje sve ovisi o kojoj se igri radi jer igre variraju od par MB do nekoliko stotina MB. [Kristijan]

5. ma,nasao sam ovaj sajt MOBILEHEART.COM i skinuo neke igrice na komp i onda hteo da preko usb cabla prebacim na HTC……i tu je nastao problem…ali sada sam resio sa MyPhoneExplorer odlican program…sve mi je zavrsio….mada me opet zbunjuje zasto nije jednostavno prebacivanje kao kod obicnih mobilnih telefona,ah,da,zaboravio sam da kazem ovo je novo za mene posto sam ga dobio prosle nedelje….i jos uvek ga ispitujem….sve u svemu hvala puno…..

• Da dobar je to program ali inace ti nije problem prebaciti bilo kaj na mob. Samo zastekas u komp i na mobitelu odabares disk pogon kada te pita i onda ti ga prepozna kao stika i samo stavis igricu na internu memoriju mobitela. Odstekas mob s kompa i na mobitelu s nekim file explorerom kojeg skines s google play store-a odes tamo gdje si stavio igru na internu memoriju moba i samo kliknes na nju i pokrenuti ce se instalacija. Ima vise nacina kako da instaliras igru na Android. [DanXo]

6. Samo da nadodam, moj ti je savjet da skidas igrice sa PlayStore jer to ti je najsigurniji nacin da na svoj mobitel ne instaliras nesto sto nebi trebao. Na PlayStore imas stotine besplatnih igrica tako da to nije problem. [Kristijan]

7. jel mi molim vas mozete pomoci?Naime zanima me kako i sta trebam napraviti da prebacim sa pc-a neki film na htc one x jer sam laik nad laicima pa vas molim da mi ako je moguce i na taj nacin objasnite.Unaprijed hvala!

8. Prilicno lagano, spojos pc i mobitel sa usb kablom i u my computer ce ti se pojaviti ikonica od memorie mobitela. to otvoris i napravis novi folder za doticne filmove ili ih prebacis u neki postojeci. Dakle isto kao prebacivanjena usb stick. [Kristijan]

• Može pitanje, kada se spojim sa USB kablom PC mi uopće ne prepoznaje HTC ( imam OneX) već mi nudi da instaliran onaj HTC manager koji sam instalirala,ali neće mi prebaciti muziku – učita pjesme, ali nakon toga se ništa ne događa. I čim stavim USB kabel i konektiram se na PC javlja stalno neku grešku da nemam instalirane neke drivere ??? Imala sam prije HTC Wildfire i uvijek bih birala u konekciji mounth as disk i mogla gledati sve na mobu i prebacivati kamo hoću, na HTC One X nemam nikakve opcije ? Help jer sam već luda.

9. Ovako, imam pitanje vezano za prebacivanje muzike (u biti bilo kakvih file-ova) s laptopa na htc one x preko usb-a. Uglavnom, laptop nije prepoznao uređaj. Odnosno nađe uređaj ali ga neće instalirati – nešto ga stopira. U čemu je stvar?

10. da ja sam već zvala vip prije, kada sam probavala prijenos podataka , i pitala koje drivere treba instalirati pa ne znaju…

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo